Náplň lekce "Zdravá záda"

CVIKY PRO ZAČÁTEČNÍKY A REHABILITACI

Používáme ke zvládnutí bolesti a zánikových jevů u pacientů. Cviky obnovují koordinaci chůze a připraví nás na běžnou zátěž (rekonvalescence a regenerace)

CVIKY V SEDĚ

Jsou dočasným opatřením. Postupně od nich přecházíme na cviků ve stoje

Díky umístění lekcí ve spinning centru si v hodině dáme i 5-10 minut na kole.

Při cvičení kontrolujeme kvalitu provedení, koordinace pohybu – pohyb v jednotlivých kloubech a jejich správná časová souslednost. U nás se naučíte jak správně cvičit a poté díky jednoduchosti a nenáročnosti lze cvičení provádět doma, na zahradě i v práci.

Po cvičení si můžeme dát společně čaj, nějakou zdravou dobrotu. Nabízíme i komplexnější řešení Vašich problémů jako je např. tradiční čínská medicína.

Co s sebou

Na cvičení si vezměte pohodlné oblečení - tepláky s mikinou, cvičí se bez bot, v tlustých ponožkách. Cvičné lano si můžete zakoupit u nás.

Těší se na Vás Josef Kropáč

 

Náplň lekce

Naučíme Vás úlevové cviky při bolestech zad, jak správně vstávat ze země, jak zvedat předměty. Navrátíme Vám koordinaci pohybu, naučíme se relaxovat a správně dýchat.

STREČINK BEZ LANA

Horní končetiny, ruce

Napětí svalů ruky zvyšuje napětí šíje. Proto odsud získáme částečnou úlevu při potížích s krční páteří.

Dolní končetiny, nohy

Chodidlo a bérec je důležitý senzor, který vnímá tlak při zatížení. Informace z nohy je vedena do centrálního nervového systému, kde při zatížení vzniká odpověď, která zvýší napětí posturálních svalů - nejdůležitější posturální svaly jsou svaly břišní.

11 cviků ve stoje

Léčebná varianta cviků důrazně ponechá trup v základu pánve a nevychází z něj. Meziobratlové ploténky mají možnost dobré regenerace nebo hojení výhřezu ploténky

6 cviků pro dolní končetiny

Používají se u poruch kyčelních a kolenních kloubů. Cviky pracují s velkými svalovými skupinami a mají tudíž velkou energetickou spotřebu. Využívají se tyto cviky i u poruch metabolismu jako jsou diabetes, obezita, metabolický syndrom apod.